Släktsammankomst!

Idag har det varit en rolig dag. Vi tog en sovmorgon idag igen och nu är det slut med det för snuttan sover så dåligt under dagen när vi sover till halv tio. Så imorn blir det upp vid sju när snuttan vaknar.

Vid tolv åkte vi hem till moster Diva och fick busa av sig. Själv hjälpte jag mamma att få upp barngrinden till vardagsrummet eftersom det är ett litet kissmonster som älskar att kissa på parketten. Undrar vilket monster :P

Sen åkte jag till Forshaga och hämtade min kusin Therese och mitt kusinbarn Elliot. Hemma hos mamma och pappa kom även min morfar och vi åt god pastasallad. Vi pratade massor om allt möjligt, bland annat om skillnader mellan Sverige och Kanada. Jag hade väldigt roligt, tack Therese o Elliot! Längtar tills nästa gång ni kommer hit!

Spira har varit ganska duktig idag, hon låg o sov när vi åt mat och har inte varit o klängt på oss som har haft Elliot i famnen. Bilder kommer ikväll när jag kommit hem o kan föra över bilderna.

Bara 3 olyckor hemma hos mamma idag! :D Rekord! (iaf hos päronen)    ;)

 Mamma med Elliot


 Kusin Therese med sin son

 Elliot o Spira

 Ligger o vaktar bebisen så inget händer honom ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Som tröst kan jag säga att även vi har olyckor titt som tätt. Inte är Amaya rumsren ännu. Men det är iaf bara kiss, det andra fixar hon bra.

Kram

PS: Ser så klart fram emot bilder :)

2010-03-02 @ 20:04:46
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annelie

Kul med bilderna! Så bra att hon kan ta det lugnt i närheten av bebisar iaf :)

Kram

2010-03-03 @ 17:21:16
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0