Sista lediga dagen!

Jag skulle vilja säga att vi gjort något speciellt idag eftersom det är min sista lediga dag innan jobbet drar igång igen men det kan jag inte säga. Imorn börjar allvaret när jag ska ändra o lägga in mina minustimmar i datorn på jobbet, då kommer magonten och stressen att ligga minus i timbanken. Men det gör inget eftersom jag ska iväg på resa i början av maj med min boende o kommer då få en heeel del timmar plus. Ändå gör det mig stressad av att ligga minus.

Idag har vi faktiskt tagit bilen de 200m till skogen. Lathet? Nej, vi tränar fortfarande på att åka bil. Det tycker Spiri inte om så mkt o med tanke på att det tar ca 2 min dit upp så associerar hon det med något roligt o förhoppningsvis ska det gå vägen. På väg upp ylade hon några gånger men på hemvägen var hon helt tyst. Trött visserligen men det är de enda gångerna hon är helt tyst.

 Den plogade stigen i skogen.

 Bestiger berg. ;)




När vi kom hem så försökte vi apportera bollen lite men hon släpper den allt för tidigt. Men det går framåt, man får vara snabb :P  Inomhus var det sängläge direkt o hon sov så gött!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mera fina bilder! Jättekul för mig att få se hur stor hon blivit. Det där med bilåkning är jobbigt när det inte fungerar. Men det löser sig säkert - du har helt rätt tänk tycker jag med dina korta turer till skogen.



Hoppas allt går bra nu när du börjar jobba och att det inte blir allt för tufft för dig med både jobb och valp.



Kram

2010-03-11 @ 23:15:49
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0