Saknar henne!

Trots att ett arbetspass på 24 timmar går fort så har jag faktiskt saknat henne en hel del. Igår var jag drabbad av stress-öga, när det drar i muskeln under ögat. Brukar få det om det är mycket omkring mig och igår var det ju en stor dag för både mig o Spira. Första dagen som vi var ifrån varandra. Jag ringde mamma vid fem-sex igår kväll för att höra hur det gått. Och mamma sa att det var förskräckligt! Spira hade kissat både inne och ute fler än 10 gånger sen ett då! Jag tror att hemma hos dem så är det svårare att koppla av eftersom det är så mycket folk, rörelser, ljud och att den roligaste mostern i världen bor där, så jag tror inte hon kan koppla av att kissa ur sig allt när hon är ute för att hon vill in o busa med Diva igen.  Och ju mer hon busar o biter på ben, ju törstigare blir hon ju. Hemma dricker hon inte särkilt mkt och hon säger alltid till nu för tiden att det är nått på g. Hon piper men sen är det upp till mig att bedömma vad hon piper om. Men att hon kissar så mkt igår vet jag inte att hon har kissat sen den 4 dagen efter pencillinet för ca 2 veckor sen. Ska kolla nu det dygnet vi är hemma innan jag måste iväg till jobbet igen. Annars får jag ringa farbror Werner igen.

Men nu sitter jag o tar det lite lugnt innan lunchen ska ordnas på jobbet o man ska fixa det sista innan man går hem. Innan jag åker hem ska jag till Lantmännen o fixa lite mer mat och sen till apoteket o fixa Axilur för jag hade bara banminth hemma såg jag när jag skulle avmaska henne.

Annelie: det mesta hon kan har jag inte lärt in utan hon gjort det själv och jag berömt henne så hon fortsätter med det. Just nu längtar jag tills hon blir äldre o vi kan börja öva in lite mer lydnadsmoment men jag ska väl njuta av valptiden också för det är ju ingen tid som återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Håller tummarna att det inte är uvi igen.



Även om du inte lärt henne så har du befäst ett beteende och jag tycker att ni är duktiga.



Kramar

2010-03-13 @ 14:53:37
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0