Pysseldag

Idag började dagen halv åtta, helt lagomt. Det börjar kännas nu att hon blir större för hon är mer aktiv för varje dag o sover lite mindre. Lyssnar bättre och hon växer! Satt o kollade på hennes foton o nu ser man ju att den där lilla saken man hämtade för 3 veckor sen är nästan dubbelt så stor.

Imorse hade jag lite småtråkigt så jag bestämde mig för att göra några nya leksaker. Så jag tog fram Akilles gamla hundfilt och gjorde några kampleksaker. Har haft den filten som kampleksak till Diva tidigare då Akilles inte var så intresserad av att kampa. Så här blev det av en liten fleecefilt:

 
fr.v. en liten tjock fläta, en lång fläta, en med en knut i mitten och en med en knut i ändarna.

Vid lunch gjorde jag ett paket av en hushållsrulle till damen medan jag samlade ihop mina toarullar och kom ihåg att jag sparade på sånna för ett tag sen så jag hämtade ifrån förrådet. Fick ihop 10 toarullar. Självklart var mina nya paket roligare än hushållsrullen. Så efter många om o men så fick hon ett litet av mig o då var hon nöjd. Nu har jag 9 paket att ta till utan att behöva göra några. Skönt om hon är lite busig o behöver lite hjärngympa.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Precis så ska man göra Åsa! Toapapperrullarna ger en stunds sysselsättning. Men vika fina kamplekasker du har gjort!! Gissar att kampglada Spira blir/blev glad.



Kramar

2010-03-09 @ 23:52:41
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Åsa

Ja, det blev hon kan jag lova! Favoriten är den långa flätan, den är även min också för då kan vi kampa utan att jag bryter ryggen av mig :P

2010-03-10 @ 07:54:35
URL: http://spiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0