Helg!

Jag förstår inte varför jag är så trött när helgen kommer. Igår var det ett slagsmål om att hålla ögonlocken öppna vid halv nio på kvällen!! Gisses! Jag kunde hålla mig vaken till halv elva i alla fall men sen var det sängen! Spira var lika sliten hon. För igår var nämligen första bustillfället med Wilson. Bilder får jag när Nina skickar dem till mig.

Jag kan garantera att de hade roligt! Diva blev helt utanför, hon gick o prata mellan mig mamma o Nina medan Spira sprang efter kusin Wilson. De busade jättebra ihop. Diva hon fick leka med min kamp-ring medan hon bara gick o inte brydde sig om vad de andra gjorde. Igår var polisen i Diva ledig.

Nina och Wilson följde med hem till mamma på en kopp kaffe. De kanske stannade en 45min och heeela tiden busade Spira och Wilson. Han flåsade mer än henne när jag lugnade ner henne. Wille var helt slut han o när Nina frågade honom om de skulle åka hem, kastade han sig i princip mot dörren. Haha...

När Wille hade gått var Spira ganska trött, hon gjorde knappt någon businvit till Diva. Hon var som ett ljus i bilen också. Resterande del av kvällen låg hon i soffan bredvid mig och sov.

Imorse väckte hon mig halv sju igen!! Fast jag gjorde så att jag lät henne få busa runt i lägenheten medan jag snosade om. Ena stunden låg hon i hundsängen med Fröken och i ena stunden tuggade hon på ett ben så hela sovrummet dundrade. Sen busade hon med Fröken o sen busade hon med mig på kudden, tvättade mig i ansiktet. Men sen fick hon lite ro o sov i några minuter eller om det var fler vet jag inte för jag somnade om. Tjugo över åtta gick vi slutligen upp något mer utvilad.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ska bli spännande att få se bilder på Spira och Wilson.



Hoppas söndagen bjuder på en riktig sovmorgon /Kram

2010-03-07 @ 01:53:34
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0