Helg! forts.

Jo, Annelie jag fick sovmorgon idag faktiskt. Klockan var 07.40 så jag slapp gå upp innan sju som hon har vaknat de senaste dagarna.

Igår åkte vi hem till mamma, jag blev bjuden på mat och sen gick vi ut och busade med hundarna. Nu fick Spira träffa Divas grannar och kompisar, Tindra och Nova, och Molly. Molly lekte Spira med. Än en gång var Diva övergiven av Spira när det kommer någon annan hund. Haha, fast Diva tycker det är skönt tror jag.

Sen tränade vi lite inkallning med Spiri. Först ville hon följa med Molly hem men kom som ett skott när hon såg att vi stod 20m bort. Men hon blir så inne i sin lilla värld när hon busar så hon har så svårt att se om jag flyttar på mig eller inte.

Idag fyller tant Em 18! Grattis!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt med i alla fall liiite sovmorgon :)Det är nog svårt för en liten valphjärna att hålla koll på sin lek, kompisen och vad matte vill på samma gång. Bra att hon upptäckte att du tänkte "smita" till slut :)

Ha det gott!

Kram

2010-03-07 @ 14:43:25
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0