Gått bra.

I lördags när jag ringde på morgonen för att höra hur det gått under natten så hade det gått bra så jag kunde andas ut. Hon hade sovit hela natten till ca sextiden o då hade hon gått ut o kissat men sen fått somna om till åtta. Men mamma sa att hon hade legat o flåsat hela natten och under morgonen så hade mamma kommit på att det måste ha varit täcket som var i korgen som blivit för varmt. Hemma hos mina föräldrar är det närmare 20grader varmt och ett täcke på det så måste det ha blivit jättevarmt åt henne. Stackare! Hemma sover hon på en fleecepläd i 16-17graders "kyla" för det är ungefär så varmt vi har det på nätterna o morgnarna hemma. Bor i ett dragit hus som har dåliga element som inte värmer upp särskilt bra o drar en himla massa pengar. Så nu när det är soligt om dagarna börjar tempen gå upp under dagarna, så himla skönt. Längtar tills våren o sommaren då man kan stänga av alla element o spara tusenlappar på elen! För den här vintern har inte varit rolig alls!! Gisses!

När jag kom o hämtade lilla tjejen i lördags vart hon jätteglad att se mig. Så roligt att se. Jag trodde nästan att hon skulle ha haft för roligt för att inte märka att jag varit borta men så var inte fallet. Och jag längtar redan nu efter att få åka hem till henne nu o få gosa med henne. När jag såg henne i lördags hos mamma så jag lovar, hon har gått upp ett kilo minst och blivit ett par centimeter högre! Hon såg så stor ut!! Sockersmulan! Nu börjar hon bli tyngre o bära i trappen, jag får ta o väga henne men jag blir inte chockad om hon väger runt 8kg nu för det känns. Inte bara det att hon börjar bli tung, hon blir ju större o blir svårare att bära med en arm.

Nu måste jag jobba lite de sista timmarna. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så skönt att allt gått bra och så klart är hon lycklig när du kommer för att hämta henne!

Kram

2010-03-15 @ 09:43:38
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0