På besök i forshaga!

Dagen började bra med mys i sängen med Fröken. Låg o tvättade henne o var så försiktig. Så mysiga var de :D




Sen åkte vi bilen när vi började säcka ihop efter buset. Bilfärderna börjar gå så bra. Det är lite småpip några sekunder när hon är trött sen lägger hon sig ner o sover men är hon pigg piper hon lite längre men inte länge. Så himla glad över att det går framåt.

Efter ett par timmar hemma hos min kusin med ljud från en 4 månaders så var snuttan lite trött o fick lite sömn medan vi åt middag och efter middagen gick vi till lekparken så hon fick springa lite. Sen blev det roligt o utforska barnvagnen. Ännu ett kryss i min checklista.



När vi kom hem var Spira sliten o sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det ser ut som om de blivit goda vänner, Spira och Fröken :)



Gott att bilturerna börjar gå bättre! De flesta hundar lär sig ju att älska att åka bil - vi får hoppas det blir så för Spira också.



Jag får nog skicka Amaya på "miljö-tränings-kurs" hos dig - det är nog inte så mycket jag kan bocka av på hennes lista :)



Kram

2010-02-26 @ 11:22:30
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0