På bättringsväg!

Nu har snuttan slutat dricka så mkt vatten och kissningarna blir allt sällan. Ganska skönt för nu kan jag se lite oftare när hon är kissnödig och slipper att övervaka hela tiden. Men från att bli bättre med kissningen har hon börjat bli så pipig. Pip utan någon betydelse.

 

Igår klippte jag hennes klor o gisses var sur hon var. Hon gallskrek för att det var så otäckt. Oavsett hur trött hon är o jag ska försöka klippa en klo så vaknar hon, skriker o hoppar ner o lägger sig nån annan stans. Hmm...

 

Igår provade jag även på klickern, klicka o gav godis. Sen satte jag godisen i munnen och sen började hon trycka nosen mot munnen. Då klickade jag in det också. Så det ska bli spännande o se om hon kommer ihåg det idag.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så bra att hon mår bättre men synd på pipet. Vad kan det bero på tro? Är det så att hon är "pratig"? Lyssa är ju ganska pratig....



Men kloklippningen? Vaad händer? Lilla stygga Spira! Men med ditt tålamod (och kanske klicker?) kommer ni snart att få kloklippningen att gå som en dans igen.



Det verkar som om hon redan greppat vad klickerträning handlar om :)



Ha en fin helg!



Kramar

2010-02-26 @ 11:25:22
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0