Nattrapport

Vid tio var det mat igårkväll och det åts med god aptit. Hon har även slukat i sig lite "godis" under dagen. Efter utepromenaden så var det full fart. 21.30 rycket kom 22.30. Skogstokig och skulle busa med Fröken. Hann inte med kissen vid elva/halv tolv då hon var så uppe i varv men vi kom ut iallafall men handen var full i kiss.

Sen släckte jag ner lägenheten och hon lugnade ner sig lite grann men var inte vidare trött till en början. Men vi somnade och vid två ringde mobilen som jag satte för att det inte ska ta för lång tid emellan att gå ut o göra ifrån sig.

Kl fyra stod hon vid sin säng med sina tassar vid mitt huvud och pep. Ja, då går vi ut. Direkt gick hon och gjorde nr 2. Så duktig.

Sen ringde klockan vid sex tror jag eller om hon väckte mig igen, kommer inte riktigt ihåg. Skallen funkar inte riktigt nu. :P

Och hon var så trött sen att hon sov ända till kvart över åtta. O sen dess har hon varit vaken! Men nu däckade hon bredvid mig här i soffan (på min fot) för tio minuter. Det är bra att hon får vila nu för om lite drygt en timme kommer moster Diva hit o hälsa på. Med sig har hon säkerligen sitt "fosterbarn" Wilson. Ska bli spännande!

Bild på moster Diva;          "kusin" Wilson;

      


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, du får tänka på att jag är nattarbetare och en riktig nattuggla - kanske har påverkat Spiras sena vanor? Men bra att hon sa till en gång i alla fall - då finns det ju hopp om'et ;)



Spännande med det kommande mötet med moster Diva och kusinen Wilson.



Hoppas ni får en bra dag.



Kram

2010-02-18 @ 12:17:04
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0