Första dagen

Idag gick vi upp vid åtta då hade Spira sovit färdigt för natten o var uppe o lekte med sina leksaker. Men när hon såg att jag vakna kom hon o gnydde o ville upp i sängen och då måste man ju morrongosa. Sen var det direkt ner och ut för att kissa. Upp o kissa för min del o sen var det frukost och ut igen.

Vid halv elva kom Emelie på besök och då var det busdags med tant Em. Sen slocknade vi som ett ljus fram till tolv då det var dags för mat. Efter maten gick vi i koppel till skogen, fast Spira blev bärd/buren en del av vägen men hon gick förbi häst och får hagen och det var lite läskigt i första blicken men det var jätteintressant sen. På hemvägen blev det svårt att locka bort henne där ifrån. Hihi... undrar om det kommer från pappa Leos vilja att valla? Hoppas det.

 kissar i skogen

 Emelie och Spira



Under dagen med allt bus och kisspauser så känner jag att hon tyr sig allt mer till mig och att bandet mellan oss blir starkare.

Under dagen har vi varit ute många gånger med täta mellanrum. Det har varit 2 gånger jag inte hunnit direkt i tid men hon hunnit slänga ur sig några droppar innan vi rusat ut men det är allt idag.

 Tog bajspåsen o lekte med den, jättekul!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken spännande dag hon haft! Härligt att du redan känner att banden mellan er stärkts - ni kommer att bli oskiljaktiga och oslagbara :)Underbart för mig att få läsa om era äventyr och se bilder på sötnosen. Nyfiken på om hon hade något "kvälls-ryck" ikväll...men kanske får läsa om det imorgon. Hoppas du haft en lugn natt med en sovande liten Spira jämte dig när du nu läser det här.

Kramar

2010-02-18 @ 00:21:45
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Tytti

Hej!



Vad kul att få läsa om era äventyr här i bloggen. Spira har varit min favorit länge och hade jag bara haft möjlighet hade jag kidnappat henne för länge sen.



Ta hand om er!



Kram från "Gudmor" Tytti

2010-02-18 @ 07:26:19
URL: http://www.tarrak.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Lycka till med lilla söta Spira. Mvh Anki

2010-02-18 @ 10:10:28
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0