Fick problem...

...igår när jag skulle lägga in ett blogginlägg. Tror det var nått fel på blogg.se. Men här kommer det:

Söndag kväll:

Rubrik: Fortfarande trött...

Inlägg:

Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller hur det nu ligger till. Trött är jag och frusen är väl svårt att undgå i det här klimatet. Till o med Spira är frusen nu. Det kan komma ett småpip när vi vart ute ett tag.

Har börjat elda i vedspisen men jag vet inte om den kommer att hålla sig så länge för det blir nog ganska tidigt i säng idag. Kim har åkt hem och jag känner att kvällarna har blivit väldigt sena trots att de är tidigare än vad de brukar vara. Men inatt har jag inte sovit alls gott så jag hoppas verkligen att det blir en skön natt.

Idag har Spira fått träffa Tossa, grannvovvan (jack russel), som var inte alls mkt större än henne. Tossa var inte så förtjust i Spira men de kunde springa efter varandra iaf. Nu tror jag att Spira träffat sina kompisar som hon kommer ha som sina stammisar om man säger det så. Diva, Wilson, Tossa och Theo (och Wille). Sen kommer det antagligen att bli fler längs vägen men det är bra om hon lär sig att man inte hälsar på alla hundar utan bara har sina utvalda o att man håller sig där. :P

Sen så har de två ytterligare tanterna kommit på besök. Tant Sandra och tant Karin med varsin gubbe har varit på fika o tittat på vidundret :P De blev kära men de fick se monstret i henne också för hon hade inte sovit mkt så hon var lite övertrött o då blir hon intensiv i sin busning, busar med allt som hon vet att hon inte får o lite till. Men men. Nu är det bara en tant kvar som inte varit o tittat på henne. Och med tant menar jag närmaste kompisarna runt mig blir tanter. Tant A-C är sist ut o kommer på fika under dagen imorgon.

Ikväll har vi premiär lekt med tennisboll, det har varit skoj. Tror och hoppas på en bollhund.

Nu ska vi ut på kvällsrastning och sen natten!! SOVA!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tror att du är helt slutkörd av dina nattvak och intensiva dagar. Du behöver nog en god natts sömn.

Kram

2010-02-22 @ 11:14:44
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0