En hel natts sömn!

Igår var vi nästan hela dagen hemma hos mina föräldrar och när vi åkte därifrån igårkväll så var det helt tyst i bilen för att lilla snuttan var helt dödstrött. Där kan man aldrig sova helt ostört, folk går överallt, det är folk överallt ;) , jag tappar bakformar och morfar skramlar när han gör saker. Dessutom blir ju moster Diva lite frustrerad när Spira lägger sig för att sova för HON är ju inte trött.

När vi kom hem var det kvällsmat och sen nattrastning. Vid elva var hon trött igen efter ett stölleryck så vi gick ut o sen gick vi o la oss. Inatt var det lite annorlunda att sova i sin egen säng. Det stod nämligen ett kompostgaller ivägen. Eftersom lilla tjejen inte piper när hon är kissnödig så ska vi börja med pip-träning. En hund kissar ju i regel aldrig där den sover. Jag trodde att Spira skulle vara det undantaget men jag hade fel.

Under natten har jag vaknat flera gånger o smygtittat på henne o hon har sovit varenda gång. Men så vaknade hon när det var ganska ljust o pep. Berömde henne och tog ut henne. En snabb kissning och sen in igen. Upptäckte att klockan redan var halv åtta! Så hon har praktiskt taget sovit i 8 timmar! Antagligen för att hon var så utmattad efter igår men ändå! Och jag har inte behövt gå ut en endaste gång i natt. GÖTT! Nu slopas väckarklockan och nu går vi efter pip-tiden.

Så här kan det se ut efter en lång o hård dag hos mormor o morfar;





Kommentarer
Postat av: Annelie

NU verkar det som om du får lön för mödan! Det här behövde du verkligen - en hel natts sömn!



Gott att du hittat en metod som funkar för er tummen upp



Kram

2010-02-25 @ 12:35:36
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0